Re: Monitor wylaczac czy uspic

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 09:55:37 MET DST

Użytkownik "MovieJack" <info_at_moviejack.net> napisał w wiadomości
> Ja zawsze wylaczalem bo mnie denerwowala zielona dioda swiecaca w oczy po
ok
> 2 latach monitor zaczol miec problemy z podnoszeniem sie teraz odlaczylem
> diode monitor (19' CTX) od roku niebylo ani jednego problemu.

Witam
Czy twierdzisz, ze odlaczenie diody pomoglo na "nie-podnszenie" sie
monitora?
Co do glownego watku, to ja w dzien tylko usypiam monitor, a przewaznie caly
dzien komp chodzi. Na noc go wylaczam. Przy usypianiu i tak "zabierane" jet
z kineskopu wysokie napiecie oraz zarzenie i przy wlaczeniu nastepuje
"udar". Tylko, ze po wlaczeniu "od zera" dodatkowo mamy start zasilacza.

Pozdrawiam
[x]Angel