Re: Intel Aplication Accelerator

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 09:39:23 MET DST

> Hmm, ale to przecież "zewnętrzny" program a np. obsługa
UDMA to sprawa windy
> przy intelu... przy VIA to się zgadzam na 4 in one...
> Mam zainstalowane tylko "Intel(R) Chipset Software
Installation Utility"
> Czy warto/trzeba instalować ten "Accelerator" ?

Nie sprawdzałem osobiście, ale ponoć bez tego system wolniej
chodzi.
IAA ma za zadanie optymalizować dostęp do urządzeń takich
jak dysk twarde CDROMy itp.... Zrób test z IAA i bez IAA,
jak będzie szybciej tak zostaw.
Ale skoro jest IAA to pewnie nie dla bajeru tylko faktycznie
coś daje nie można go porównać to VIA4in1 bo on nie usuwa
błędów a jedynie optymalizuje system.
Do pakiety VIA można bardzie porównać Intel Chipset
Instsalation, choć ten z kolei informuje tylko windę, że
intel raczył wypuścić nowe chipsety z nowymi funkcjami
(aktualizuje pliki INF)

--
[> MAK <]