Re: Male ryski na plytach... WAZNE WAZNE!

Autor: Kompaner (kompaner_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 09:18:17 MET DST

> Twoja stara go gowniarz! Ja jestem idioto pelnoletni... :-)

Witam!
Widzisz, jest tak, że teraz każdy, kto ceni sobie dobre maniery i nie lubi
czytać wyzwisk dokonał takiej małej czynności, która spowoduje automatyczne
odrzucanie Twoich wiadomości.
Zatem pisać będziesz do tych, którym Twoje nieładne zachowanie nie
przeszkadza.
Miłej zabawy i żegnam.
Kompaner
"Grzeczność nie jest nauką łatwą ani małą".