Re: Male ryski na plytach... WAZNE WAZNE!

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 00:55:30 MET DST

Użytkownik wrote:

> Za bardzo sie koles wymadrzasz! Ty to pewno jakis pepek swiata? Wiem
> ze pisalem ale taki jakis nie mily PSZCZELARZ nie odpowiedzial mi...
> Sam nawet nie wiesz co jest grane! Ja czekam na prawdziwa odpowiedz
> co i jak! Milej na przyslosc WAZNIAKU!

Ale mnie podsumowałeś... zaoszczędziłem na psychiatrze.

Ale do rzeczy:

From: zawada8_at_op.pl
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Rysowanie plyt... WAZNE!
Date: 16 Apr 2003 21:33:00 +0200

<cytat>

Mam nagrywarke TEACA 40X i Windows XP! Nagrywam na niej 3.40s ale po wyjeciu
plytki nowo nagrana kopia wydaje mi sie troszke zrysowana i dosc zabrudzona!
Czemu sa takie male ryski? Czy to normalne? Prosze o szybko odpowiedz i
dobra
rade! Pozdrawiam!

</cytat>

Zapytałem się wtedy: