Re: Denerwujący klawisz Power Off

Autor: Kaja (kokosowa_at_BEZSPAMU.op.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:54:14 MET DST

17 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o 21:05 *=Kanku=*
<b7mtua$djd$1_at_topaz.icpnet.pl> namalował/a:

> Bzdura.
> Jest to w kazdej gownianej klawiaturze. Zadnego drivera specjalnego nie
> trzeba instalowac by ta opcja dzialala niestey.

Moja ergonomiczna klawiatura Samsung Multimedia nie ma klawisza do
wyłączania komputera.

> Aby zalagodzic problem wejdz do panelo sterowania i tam opcje zasilania,
> zaawansowane, dwa dolne menu do wyboru i dalej bedziesz wiedziala co robic.

Zarządzanie energią to zupełnie co innego.Dotyczy m.in usypiania dysków,a
nie wyłączania komputera tak jak przyciskiem w komputerze.
Mam WIN98SE.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja