Re: Nagrywanie płyt audio - pomocy

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 23:03:11 MET DST

z ta wieżą to nie bąź taki pewny,jak muślisz dlaczego od niedawna na
niektórych wieżach albo innych odtważaczach pisze "CDR -W" lub podobnie w
każdym razie napewno są literki r i w a na innych tych literek nie ma.No i
stałem przed takim sprzętem w "Media -Market" i gapiłem się bo nie
wiedziałem o co chodzi.Początkowo myślałem ,że tam jest nagrywarka.Ale facet
ze stoiska po chwili podszedł do mnie i powiedział " to nie nagrywarka to
zapewnienie profucenta ,że sprzęt odtważa płyty nagrane na komuterze" a te
inne nie koniecznie muszą odgrywać takie płyty.Może o to chodzi?
JanuszHor