Re: pare pytan odnosnie procesorow amd

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 22:26:58 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 21:58:05 +0200, "Paweł 'Dziku' Spychalski"
<dzikuNOSPAM_at_dzikie.net> wrote:

>W zasadzie mało istotne. Po prostu, sposób oznaczania kolejnych modeli
Czasem bardzo istotne - jak ktos serio mysli o kreceniu to bierze
takie info bod uwage - vide nowe t-bredy lub dla przykladu stare
celerony coopermine.

>To, że musisz mieć płytę główną o rev 1.05 lub nowszym aby obsłużyła
>procesor
W kontekscie A7V133 - zapewene o nia moglo chodzic 1.05 dziala u
innych nie. U mnie niestety nie. Na 1.05. problemow nie powinno byc -
takie sobie drobiazgi ;-)

> - czym rozni sie procek zwykly od wersji 'box' i ktorego warto
>
>Na box masz 3 lata gwarancji i dają cooler
Tu dla odmiany zalezy czy ktos ma wiecej kasy, zalezy mu na dluzszej
gwarze i czy ceni sobie cisze, ktorej nie zapewnia niestety boxowy
cooler.

Wiem - czepiam sie

Pozdro
GLide