Pomiar temperatury procesora -problem

Autor: Arkadiusz (arkas_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 21:39:59 MET DST

Witam! Mam następującą konfigurację:
MOBO: Asrock K7VT2
CPU: Athlon 1700XP
Po uruchomieniu komputera i natychmiastowym wejściu do BIOS'a mam
następujące temperatury:
CPU: 33 C
MOBO:25 C
 Włożyłem do środka komputera dodatkowy termometr elektroniczny. Po ok
godzinie pracy czujnik na płycie pokazuje mi temperaturę 37 C, czujnik
elektroniczny 29 C a temperatura procesora wynosi 42 C (pomiar temp. CPU i
MOBO wykonuje MBprobe).
Moje pytanmie jest takie: czy BIOS mi pokazuje prawidłówą temperaturę
procesora, czy jest nmożliwe, że w ciągu zaledwie 10 sekund tak wzrośnie
temperatura procesora w stosunku do temperatury płyty?