Pytanie- dziwna aplikacja?

Autor: zgredbull (zgredbull_at_op.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 21:00:55 MET DST

Witam!
Mam problem, z którym nie potrafię sobie poradzić a mianowicie. W komputerze
pojawił się plik o nazwie: "CreditCrack v6.1.exe" Uruchamia się przy starcie
systemu i usiłuje łączyć się z internetem - sygnalizuje to co chwilę
firewall. Nie mogę go usunąć ani wyłączyć. Nie wykrywa go skaner
antywirusowy. Wcześniej do komputera mieli dostęp moi siostrzeńcy ale nie
chcą
do niczego się przyznać. Nie wiem co ten program robi i nie podoba mi się
jego zachowanie. Co robić? Proszę o radę.
Pozdrawiam
Tomek