Re: Radeon 9100 Herculesa

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 20:27:28 MET DST

On Thu, 17 Apr 2003 20:05:25 +0200, KwAs wrote:
[...]

> No wiec sprawa dalej sie ciagnie. Czesc rzeczy chodzi, a czesc dalej sie
> wiesza.Wiec ja juz zgupialem z ta karta.Jak PowerStripem zmniejszam
> taktowanie rdzenia i pamieci na 210/210 MHz wszystko chodzi bezblednie
> raczej-do konca czlowiek niczego nie jest pewnien.
> A moze trzeba zasilacz 400W??? Kurde ...uj by to strzelil!
> Taka karta wypas niby a tu takie kloce!

Luzik...
Po pierwsze sprawdź stabilność zasilania. Jaki masz ten zasilacz ?
Zasilacze niemarkowe mają po prostu naklejone oznaczenia mocy, i g. się
to ma do ich rzeczywistej wydajności. Serio.

Radek 9100 jest cholernie wrażliwy na wahania 3.3 V. Najlepiej byłoby
sprawdzić woltomierzem z sondą (koniecznie przy maksymalnym
obciążeniu!).

No i nie można pominąć równie prawdopodobnej kwestii temperatury, ale to
już Dafi opisał :)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!