Re: --APEL-- jak wasze wykrecone Athlony 1700+ wypadaja w tescie Prime 95 ??? (bledy obliczen procesora)

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 18:23:22 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu a R t Y k R i S naskrobał(-a):

> czy u kogos taki podkrecony Athlon dziala w ogole poprawnie?
> moze to byc wina czego innego? pamieci?

No więc tak... Komp zawsze chodził mi stabilnie, ale nigdy nawet nie
słyszałem o Prime95, aż do tego posta. :) Wszystkie inne tortury
przechodził wzorowo. Zapuściłem sobie Prime i po 9 godzinach pracy
wszystko było OK. Nie chce mi się go dłużej testować, bo niestety jest
dość głośny.

AXP1700+ (AIUGA - starszy model na 1.5V) @2400 (166x11.5 - 1.75V) na MSI
KT3 Ultra-ARU. Pamięć noname na ustawieniach SPD (CL2.5 oczywiście).

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288