Re: Największy e-mail [OT]

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 17:49:49 MET DST

Klaudiusz wrote:
> Poczytaj NETYKIETE, bo to juz przesada jak mail ma wiecej niz 500kB. Do
> transferu plikow zostal stworzony protokol FTP.

A jak kolega kce ode mnie filmik, co ma 3MB i ja mu wyślę bo mailem jest
nam wygodniej, zwłaszcza jak nie chcę/nie mogą/nie lubię stawiać FTP lub
WWW, to czy muszę potem się wyspowiadać/okadzać komputer/kupić gołębia na
całopalenie? Fakt, że do przesłania 700MB .iso to już bym się wahał użyć
maila, coby się gdzieś po drodze kolejka maili nie zadławiła (o ile by
wogóle taki mail przez cokolwiek przeszedł :-) ).

Netykieta jest po to, żeby przypominać o rozsądku i umiarze, a także
uświadamiać, że u innych użytkowników Sieci wiele zagadnień może wyglądać
diametralnie różnie, a nie po to, żeby nakładać sobie sztywny kaganiec i
pogrążyć się w jakimś dziwnym związku wyznanoiwym.

--
Pozdrówka,
        Artur