Wzmacniacz antenowy do karty TV

Autor: adampio_at_ternet.pl
Data: Thu 17 Apr 2003 - 17:09:46 MET DST

Witam,

zaczynam nowy watek, ogolniejszy ale powiazany z instalacja TV MAX.
Wszystko wskazuje ze obecnie moje glowne klopty to za slaby sygnal. Dlatego
prosilbym o jakies wskazowki jaki wzmacniacz antenowy zanabyc. Nie chce sie
wkopac w nadmierne koszty bo moze sie okazac ze to jednak nie sygnal, choc przy
przeszukiwaniu czestotliwosci pare razy mignal mi jakis nieabstrakcyjny obraz ;-
)

Mam niewiadomej jakosci antene zbiorcza i okolo 4 metrow kabelka
koncentrycznego od sciany do kompa.

Pozdrawiam

Piotr