Re: Największy e-mail

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_tworek.one.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 16:47:46 MET DST

> Poczytaj NETYKIETE, bo to juz przesada jak mail ma
> wiecej niz 500kB. Do transferu plikow zostal stworzony protokol FTP.

Dostales od niego maila wiekszego niz 500 kb ??
Mi sie wydaje ze raczej nie, wiec nie rozumiem dlaczego sie czepiasz.
Chetnie zobacze gdzie w netykiecie jest napisane ze nie mozna
wysylac maili takiej wielkosci. Poprosze o link.

> A jak juz koniesznie checesz dobre konto to polecam
> http://home.pl - 100MB konto i takiz mail.

Tu sie akurat zgadzam. Mam tam konto i bardzo polecam.

--
Marcin Tworek
marcintworek_at_post.pl | http://212.160.21.191 | GG:2045818