jaki upgrade przeprowadzić ??

Autor: mikkanen_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 Apr 2003 - 15:26:30 MET DST

Witam, mam pytanie do grupowiczów.
Otoż chce przeprowadzic upgrade swojego sprzetu.
Mam P III 733, plyte główną Asus CUSL2-C, karte grafiku Geforce2MX-32MB,
pamiec 386 MB DIMM.
Komputer sluzy mi glownie do grania. Co powinienen zmieniec.Jezeli plyte
glowna to na jaka, jaki procesor i co z reszta.
A moze nie musze zmieniac płyty i procesora, co wtedy i czy nie bedzie to
rozwiązanie na bardzo krótko.
Ile zamierzam wydać ???. Tyle ile trzeba bedzie ale w granicach rozsądku.
Niemcy mają takie ładne słówko "preiswert" czyli "wart ceny"
Czy jezeli zmienie plyte to czy moge ja sam podmienić ze starą ( jakie mogą
ewentualnie pojawić się problemy , czy zanieść sprzęt do sklepu.
Musze to zrobic najpozniej jutro bo zblizają się święta a ja nie moge grac w
GOTHIC II.
Bardzo dziekuje za wszelka pomoc
pozdrawiam