Odp: Wymieniam plyty i proca - 8KHA+/8KHAL+/ECS K7VTA3 v5.0

Autor: Bartosz Szelc (grzmil_at_interia.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 14:45:10 MET DST

> Zostaw tego EpoX, IMHO jedne z lepszych płytek jesli chodzi o o/c, a
raczej
> nie myślę że zostawisz w spokojny 1700+ 0,13 :). A AMD wymienia podstawke
po
> wprowadzeniu Athlona 64. Wszsytko Athlony do tej pory będą dalej na Socket
> A.

Dobrze CI sie wydaje, planuje mu zapodac chlodzenie wodne ze wzgledu na
cisze ;)
Tylko sie zastanawiam jakie najmocniejsze procesory AMD ma zamiar wypuscic
na Socket A. Zakladam ze 3200+ a ta plyta obsluzy 2600+ spokojnie
a 2800+ powinno pujsc na 15x140 i wtedy nie musze sie martwic
o zmiane ponowna zmaine plyty bo z takim kompem moge poczekac 2 lat jak nic.
No i jak z tym Ge Force 4 4200 bo szukalem w archiwum googla ale nic
konkretnego
nie znalazlem.

A no i SB Live chyba dziala normalnie ?

--