Re: Asus vs. Epox

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 13:24:58 MET DST

| jezeli
jak
| No widzisz - dokładnie tak. Mniej zwisów/problemów. Może to byc jeden zwis
| na tydzień. Jeden na miesiąc. Jeden na rok. Komuś jeden zwis dziennie nie
| przeszkadza - dla wielu ludzi jeden zwis na miesiąc to już tragedia.

jezeli to zwis spowodowany przez sprzet to jest tragedia - robisz cos przez
miesiac - w pewnym momencie zwis - przy okazji komp uszkodzil efekt twojej
pracy... i na tym by sie konczyla twoja praca....

| znajomego
| No to świetnie.
| Cieszę sie razem z Tobą.
| Tylko za taką cenę wypadałoby dostac coś więcej niż tylko brak problemów.

dostajesz brak problemow, krecalnosc, super wydajnosc, bajery typu FW,
soundstorm... czego wiecej? kawy nie zrobi...

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --