Re: Bluetooth i MSI KT4V

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 10:37:57 MET DST

"Winthux" <winthux_at_klub.chip.pl> wrote in message
> Mam tego dodatkowego śledzia z bluetooth z tyłu kompa ale nie wiem jak
> włączyć go. Bios przszukałem, nic nie ma... szukałem w maualu też nic nie
> ma... Może jakąś wskazówka ?

a antenke masz? bo jak nie to mowisz o zlaczu z dwoma portami usb z czego
jeden musi byc zaslepiony jesli uzywasz sinego zeba

jesli tak to w przeciwnym do zlacza zasilania plyty masz niebieskie zlacze,
tam wsadzasz koncowke kabla ze sledzia (gdzie indziej sie nie da) i
uruchamiasz komputer, instalujac soft z plytki i to wszystko

tbg