Re: Ciągły reset kompa - pomocy!!!

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl.NO.SPAM)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 09:07:47 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 16 Apr 2003 23:35:27 +0200, Grisza wrote:
> [...]
>
> Cóż...Zobaczę - uwierzę
> Jestem w stanie uwierzyć, jeśli zamiast bateryjki jest akumulator. To
> jescze ma jakiś sens (choć mizerny). Ale normalna płyta po włączeniu
> zasilania odcina bateryjkę...

"nie chce mi sie z Toba gadac" ;) Skoro masz jakies pojecie o problemach
zwiazanych z komputerami, to nie powinno Cie to az tak bardzo dziwic. Sa o
wiele "dziwniejsze" powody nietypowych zachowan komputerow, a jesli chcesz z
tym polemizowac to nie mamy o czym rozmawiac ;)
Rece opadaja. Skoro chcesz, to moge Ci zorganizowac pokaz resetowania sie
kompa z powodu rozladowanej baterii, ale duzo za niego zaplacisz, bo w
przeciwnym przypadku nie bedzie to dla Ciebie chyba mialo wartosci
edukacyjnych ;)

Pozdro
Grisza