Re: Jak sprawdzić płytę?

Autor: Maciek Bartnik (mbartnik_at_polbox.com)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 21:19:25 MET DST

Dnia 2003-04-16 19:49, Użytkownik Ania napisał:
> No to mam problem :-(( A właśnie chcę dokupić do niej procesor i resztę. A
> nie chciałabym kupować kota w worku...
Na miejscu, bez gruntownego odpalenia nic nie sprawdzisz. Nawet jeśli
coś Ci zapika, to masz jedynie pewność, że płyta nie jest kompletnie
padnięta, ale czy jakikolwiek system na niej wstanie, czy dyski się
rozpoznają, czy porty nie popalone, to już nie bardzo wiadomo. Mądrzy
ludzie wymyślili takie pojęcie jak "gwarancja rozruchowa" i bez tego nie
warto kupować sprzętu.

--
Pozdrawiam
Maciek