[NTG] potrzebny Flash Player ver 6 dla msIE w postaci pliku

Autor: ryba (ryba_at_ids.gda.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 07:13:21 MET DST

witam,

przepraszam, ze poszlo to na ta grupe - grupy flash'owe jakos kiepsko sie
sprawdzily.

jak w temacie - bardzo pilnie potrzebuje tego plugin'a, a nie moge od 3
godzin poradzic sobie ze znalezieniem wersji plikowej w sieci. wszystkie
zrodla kieruja mnie na strony macromedia, gdzie mozna tylko instalowac - co
za nonsens.

jezeli posiadacie ten plik, prosze o podeslanie mi na adres e-mail lub
skierowanie mnie na adres www.

bardzo dziekuje!
pozdrawiam
ryba