Re: atholon xp1,8 sie grzeje

Autor: m40a1 (promar1_at_wp.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 01:07:23 MET DST

A może dali za dużo pasty i pewnie tej najtańszej takie dziadostwo w dużej
ilości nie stanowi przewodnika ciepła, lecz wprost przeciwnie.
Ale sprawdziłbym czy wogule coś dali. Ja mam Athlona XP i teraz podczas
przegladania www mam 46 stopni wentylator Volcano7+ ( miedziany) chodzi na
2700 obr/min podczas pracy ( gry :-) góra 53 dtopnie.
Dodatkowo mam jeszcze w 2 wentylatory wyciągające powietrze z obudowy
chodzące około 1500 obr/min

pozdr
m40