Re: ciche chlodzenie

Autor: Marcin (MARCINODOJ_at_POCZTA.ONET.PL)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 00:31:44 MET DST

Gdybys kiedys widzial wydajne chlodzenie wodne to bys nie pisal taki
> rzeczy... WC CPC ma byc tylko ciche... reszta to marketingowy belkot CPC i
> wypolerowana puszka po szprotach w oleju...

A przeczytales temat newsa? O to chodzi, zeby bylo cicho. PIECZARA wlasnie o
taki zestaw pytal. Nie przesadzaj, ze to taka kicha, bo u mnie sie sprawdza,
a za ta cene zestaw CPC jest naprawde dobry. A blok wodny to ni tylko puszka
ale rowniez kawal 5mm miedzi
Pozdrawiam