Re: Rysy na monitorze - POMOCY!

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 22:09:10 MET DST

> Przy czyszczeniu monitora srodkiem czyszczacym (w sciereczce) na
> (prawdopodobnie) powloce antystatycznej/antyodblaskowej powstaly 3
> rysy.

No to teraz masz niestety problem. Do mojego nowego MAGa dołączona była
jaskrawa żółta kartka z instrukcją konserwacji, gdzie było napisane, że do
czyszczenia ekranu używać JEDYNIE czystej wody i miękkiej ściereczki. Nie
wiem jakim cudem, ale to działa - wszystkie nieopatrznie zostawione na
ekranie ślady po paluchach (BTW strasznie paskudnie wyglądają na wyłączonmym
ekranie :-) znikają bez śladu. Niejednokrotnie słyszałem, że nawet płyny
polecane jako specjalne do monitorów potrafią uszkodzić powłokę
antyrefleksyjną.

Pzdr.
Shield.