Re: ile wat ?

Autor: jimmy (jimmy_at_netday.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 21:55:33 MET DST

> nie no spoko, w sumie nie sadze aby ktos do p100 dawal karte na AGP ktora
> ciegnie tyle prady ze trzeba ja do zasilacza podlaczac :-) Gdyby nie ten
> P100 to moje pytania bylyby jak najbardziej sluszne

Dla scisłości:

Procek - Pentium 100 MHz (bez wentylatora)
Płyta - Intel na chipsecie FX
Grafa: S3 Virge 3D
Pamięć: 4*8MB EDO RAM
Sieciówki: 2*RTL8029AS, 1*8019AS
Napędy: FDD 3,5"
Zasilacz 200W z wentylatorem na 5V

50W to sporo !!!
- Jestem w szoku. Spodziewałem sie max 20W

Pozdrawiam & dzięki za zainteresowanie tematem.