Re: nagrywarka, dysk - jak rozplanowac?

Autor: Krzysztof (skrzych_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 21:26:18 MET DST

soomal <soomal_at_NOSPAMo2.pl> napisał(a):

> Kiedys czytalem, ze napedy cd-rom i nagrywarki najlepiej chodza na
> slave'ach.
> Tak tez mam ustawiona nagrywarke (primary slave).
> Czesto jednak spotykam sie, ze te urzadzenia sa na secondary master.
> Jesli mam dwa dyski i nagryware to jak to rozplanowac?
>
> pozdr, soomal

Podstawowa zasada: nagrywarkę podłącz do innego kanału niż dysk z którego
przesyłasz dane na nagrywarkę. Jeżeli dyski pracują w takich samych trybach,
to daj je jako master i slave na primary, a nagrywarke na secondary. Jeżeli
dyski pracują w różnych trybach, to lepszy daj jako single na primary, a
gorszy jako master do nagrywarki na secondary.
skrzych