Re: Asus vs. Epox

Autor: Massai (tsender_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:34:13 MET DST

Użytkownik "Piotr Kania" <piotr_kania_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Krecenie nie wchodzi w gre raczej. Sugerujesz ze Asus sie gryzie z kartami
grafiki na przyklad? TO juz by mi sie nie podobalo.
> Niemniej jednak, z informacji publikowanych na rożnych serwisach wynika ze
ta plyta rowniez dla OC jest ok.
Nie lubię jak ktoś wkłada mi w usta słowa których nie powiedziałem. A raczej
w klawiaturę słowa których nie napisałem.
Wyraźnie pisałem że jak już nforce to Asus. Moim zdaniem ofkoz najlepszy.
Stwierdzam że przy powaznym użytkowaniu (projektowanie cad, modelowanie i
rendering 3d - szczególnie gdy komputer jest elementem renderfarmy, prace
graficzne) użytkownicy z którymi rozmawiałem mają mieszane uczucia. Mówią
"niby szybko, fajnie.. ale o tu nie może wziąć pakietów do obróbki, albo
robi reset po czterech godzinach renderowania trzeciej klatki..."
Ot, takie.
Jak ktoś tylko gra to takie siupy mu nie przeszkadzają.
Jak ktos na sero pracuje - przeszkadzają bardzo.
Sam miałem przez miesiąc w testach nforca na płycie msi. Recenzja niedługo
będzie na TwojePC, pare zdań napisałem o problemach jakie miałem.
W wielu publikacjach niezależnych piszą o problemach przy instalacji i
konfiguracji tych płyt.

Tylko... ja nie wyrokuję. Nie twierdzę że nforce jest kijowy a coś tam
super. Po prostu takie mam odczucia po tych paru egzemplarzach z którymi
miałem kontakt.
A Asusa uważam akurat za najlepszą firmę...;-)
Pozdro
Massai