Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:38:06 MET DST

Użytkownik Maciej "AbrahaM" Piotrowski napisał:
> Niech zgadne. Zasilacze firm Megabajt ? Codegen ?
> Feel ? "Te typy tak maja". Rozbudowane zestawy sa
> dla nich zbyt duzym obciazeniem i po dluzszej pracy
> w warunkach ciaglego przeciazenia ulegaja awarii.

...pamparampapaa mam Feela 350W, od roku na 2400XP GF4Ti4200 CD, CDR,
3xHDD, dodatkowy wiatrak, 5 slotów PCI zajętych - wszystko chodzi idealnie.
Na markowaca szkoda kasy tak samo jak na markowe pamięci - ale widze
niektórzy lubią wywalić 3 bańki w błoto.
PS. Feel ma się ni jak do Codegena.
PS2. Jeśli możesz zmień kodowanie.

--
Pozdr.