Re: Temperatura Athlona 1700+ na Gigabyte

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:38:11 MET DST

Użytkownik "Aureliusz" <aureliusz_at_torusnet.com> napisał w wiadomości
> Według biosu jak i programu EasyTune temp procka wacha się od 26 - 31
stopni
> Płyta Gigabyte GA-7VAX
> Procek Athlon 1700+
>
> Chyba to nieprawdopodobne ?
> Co jest nie tak ?

Miałem jeszcze do niedawna płyte Gigabyte'a i procka 1700+ i temperatury
miałem podobne. Ostatnio zmieniłem płyte na Epoxa i na tym samym procku (nie
podkręconym) mam temperaturę około 10 stopni wyższą. Tak więc moim zdaniem
(fakty mówią same za siebie, błąd montażu chłodzenia - wody - wykluczam)
Giga pokazuje zaniżoną temperaturę. Więc nie ma co popadać w euforię, jaka
to wspaniała temperatura.
Pozdro