Re: Underclocking Athlona 1,2 i możliwe kożyści

Autor: Hubert Grzegorzewski (spamerzy_at_akujcie.sobie.do.woli.invalid)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 20:28:29 MET DST

trzmiel wrote:
> nie wiem czy ta mobo ma mozliwosc zmiany mnoznika, napiecia itd, ale
> jesli ma to zmniejsz mnoznik np do X9 i napiecie Vcore. Bedziesz mial
> wtedy athlona 900 Mhz.

Jesli to jest A1,2 na magistrali 133, to ma domyslny mnoznik 9 - nie trzeba
nim manipulowac z poziomu plyty - wystarczy obnizyc czestotliwosc magistrali
do 100Mhz.
Byly tez Athlony na magistrale 100 Mhz - w nich rzeczywiscie trzeba by
dodatkowo zmanipulowac mnoznikiem.

Pzdr
Hubert
hubertg[at]poczta.onet.pl