Re: kupowanie na allegro

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 19:31:57 MET DST

Użytkownik "Bartek" <bszspox_at_wp.pl> napisał

> plytce
>
> Tez to zauwazylem ale gosc ktory wystawil te karty napisal mi ze sa to
minty
> oem proc 230mhz, pamieci 230mhz bezfirmowe.

nie ma czegos takiego jak bezfirmowe :) ktos to musial wyprodukowac, a jesli
to jest dokladnie to co na zdjeciu, to jest to to co pisalem. Przy 8500 mint
mial o ile pamietam karty HISa, pewno 9100 ma od sapphire. Sapphire taktuje
wlasnie 230/230, zobacz na www.sapphiretech.com czy jakos tak :)

pzdr.