how to..?

Autor: Kruk (lukaszkruczkowski_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 19:44:51 MET DST

Witam!
Mam pytanie do znawców Win XP.
Zawsze jak wysyłałem obrazy przy pomocy funkcji "wyślij do" a potem "adresat
poczty"
windows zawsze mnie pytał czy zmniejszyć obraz czy wysłac go w wielkości w
jakiej jest zapisany.
Jak wysyłałem zdjęcia to windoza zmniejszała mi duże fotki automatycznie do
fajnych małych rozmiarów co bardzo ułatwiało życie.
Od jakiegoś czasu program nie zadaje mi już tego pytanie tylko od razu
załącza duże foty.
Może ktoś wie jak przywrócić tą funkcję.
Będę wdzięczny!
Z góry dziękuję
pozdrawiam
Lukasz Kruczkowski