Re: juz nie moge - znowu padl zasilacz

Autor: fishaa (fishaa_at_XXXbox43.gnet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 17:53:41 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.pl> wrote:

>On Wed, 16 Apr 2003 17:35:06 +0200, fishaa wrote:
>
>[...]
>
>Pamiętamy, pamiętamy....
>A co to za zasilacze Ci popadały? Pisałeś o Code- cośtam ;) i potem o
>Feel (nie łudź się, to prawie to samo).

wszystkie byly codegenopobne, 2 codegeny, 1 feel - potem feela juz nie
wymieniono mi od reki, 2 tygodnie robocze mialem czekac, wiec
wrzucilem tam codegena siory i wywalilem gf4 - jak reka odjal - do
dzis..klient caly czas tak samo go uzywa, ogladanie dvd, divx,
gierocowanie 3d, az mi sie wierzyc nie chce ze nagle wczoraj cos
inaczej zaczelo prad pobierac..uhh - nie wesolo

fishaa

--
*** be excited! BE be Excited! ***