Re: LiteOn vs LG

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 17:16:45 MET DST

> Qrde, mam juz kociol w glowie... wszedzie slysze: LG dobre, LG najlepsze...
Tez tak slyszalem ze LG niby takie dobre.
Fakt faktem ze plyty CD-R maja calkiem niezle (jakosc/cena).

> No a jak patrze na testy... porownojac korekcje bledow (sprawa dla mnie dosc
> istotna) w LG a LiteOn to LG wyraznie zostaje w tyle. Kopiowanie
> zabezpieczonych plyt... LG zostaje w tyle. To do jasnej... ekhm... Czemu LG
> niby jest lepsze? Mowie o modelach 48x24x48 lub 52x24x52, tak czy siak tych
> nowych :). Poradzcie mi co wybrac bo po przewertowaniu cdrinfo wybor padl na
> liteon'a ale... wszedzie slysze ze lepsze LG... to moze sie w koncu dowiem w
> czym lepsze? Bo jak na razie to widze ze jest gorsze.
Tez mialem podobny problem do twojego.
Zalookalem na http://www.cdrinfo.pl i wszystko sie wyjasnilo :)

Za Lite-On'em LTR-52246S IMHO bylo i jest:
-odczyt plyty z Key2Audio
-odczyt plyt 870 MB
-wykrywanie wszystkich plyty ktore byly testowane
-dobra jakosc napedu (ze Lite-On robi napedy dla TDK o nazwie Cyclone)

Przeciw LG GCE-8520B:
-nie wykryl w ogole 3 rodzajow plyt ktore byly uzyte w tescie
-mniejsza srednia predkosc nagrywania plyty niz Lite-On

Bilans jest taki ze ... mam od dwoch tygodni Lite-On'a LTR-52246S :)))
i jestem z niego bardzo zadowolny. Kupilem za 260 PLN z VAT i dwuletnia
gwarancja. Szczerze polecam !

Pozdrawiam
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl