Jaki cichy wentylator na Socket7 ? (wyciszanie kompa)

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 16:51:43 MET DST

Mam AMD K6/2 450 MHz z dosc pokaznym radiatorem i wentylatorem.

Jako ze mam od pewnego czasu stale lacze chcialbym wyciszyc kompa,
gdyz troche "dudni" ;) nad rane jak sie budze.

Brat polecil mi naklejenie od srodka maty bitumicznej do wyciszania obudowy
oraz opornik np. 50 ohm do wentylatora procesora.

Co do maty to popieram jak najbardziej ale ten wyentylator nie jest
najmlodszy i zastanawiam sie czy nie kupicby nowego cichego
lub moze od razu nowy radiator z cichym wentylatorem.

Tylko nie wiem za bardzo gdzie dostac takie cos na Socket7.

Gdzie moglbym nabyc cos takiego w Gdansku lub Trojmiescie.

Strone http://www.4max.com.pl/ znam :)

Pozdrawaim
Tomek Dębiński
tdebinski_at_poczta.onet.pl