Re: Grafika - ostrosc obrazu.

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 15:45:12 MET DST

> Pozyczylem ostatnio od kolegi karte Diamond Viper V550 na
TNT i ok
> powiedzmy - gry moze chodza lepiej ale ostrosc obrazu
wyswietlanego na
> monitorze to kaszana.
Jak to jest kaszana to nawet nie szukaj. Miałem Vipera 550 i
obraz brzytwa (dosłownie). Po nim miałem kilka kart
(nVIDIA), w tym Asusa GF4 - wszystkie bardziej lub mniej,
ale porażka jesli chodzi o jakośc obrazu 2D.
Zresztą nawet ATI chyba nie jest dużo lepsze. Matrox to
matrox.
Choć Viper miał naprawdę brzywtę (lepszą niż np. Matrox
G200).

--
[> MAK <]