Re: Czy warto???

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 15:42:52 MET DST

Użytkownik "McS" <mmccss_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> CZy warto kupic SbLive 5.1 Player + zestaw głośników Cambridge Studio
Works
> 2200 (5.1) za 300 zl??
> Czy w ogóle (oprócz dźwięku przestrzennego) odczuję poprawę jakości??
/teraz
> mam kompa podlączonego pod wzmacniacz Technicsa i dość duże głośniki) ???

Zależy do czego używasz kompa, dźwięk przestrzenny z tego zestawu jest
całkiem fajny np. przy oglądaniu filmów czy w gierkach ( sam mam SB 5.1
+głośniczki creativa ) .
Natomiast, jeżeli chodzi o muzykę to oczywiście nie ma co porównywać karty
podłączonej do porządnego wzmacniacza + duże kolumny z tym zestawem, to tak
jakbyś porównał malucha z porsche. Po pierwsze dużo większy poziom szumów,
po drugie ograniczenia wynikające z małej mocy ( trochę bardziej podkręcisz
i masz spore zniekształcenia).
pozd,
Pavel