Re: KT400 + GF4MX440 oraz Radeon9000pro - moje doswiadczenia

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 14:44:13 MET DST

| A w czym moze lezec przyczyna takiego wylaczania sie gier 3D juz pod GF4?
| sterowniki, zasilanie, agp, ustawienia biosa,..?
| nie mam za bardzo zadnej idei co z tym zrobic.

najpierw ostrzegasz wszystkich przed radeonem, potem stwierdzasz ze jednak
wszystko ci sie wywala (na gf4 mx tez) moze kup s3virge? bez doswiadczenia
wyciagasz wnioski ze karta jest taka i chipset tez a potem pytasz sie co na
to poradzic... cos tu nie tak...

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --