K7S5A a podwójny beep przy starcie kompa.

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 14:20:40 MET DST

Cześć!

Mam właśnie taką sprawę. Czytając wątki zagraniczne dowiedziałem się
ze to znana sprawa i że winę ponosi niecałkowita kompatybilność
zastosowanych pamieci SDRAM z wymogami płyty. Ma to podobno związek z
sprawdzaniem parzystości czy coś takiego. Nigdzie na stronach ECS-a
nie znalazłem wskazówek co do typów pamięci jakie należało by
stosować.
Może ktoś by mi wyjaśnił na czym właściwie sprawa polega i czym się
kierować przy kupnie bardziej pasującego SDRAM-a?

--
Jacek