Re: Grafika - ostrosc obrazu.

Autor: Marcin (no-mail_at_no-spam.com)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 13:12:22 MET DST

Witam

Użytkownik "Adam Szewczak" <aszewczak_at_acs.com.pl> napisał w wiadomości
> Hej.
>
> Mam pytanie. Chyba najlepiej do osob testujacych kraty graficzne.
>
> Mam w tej chwili karte Matrox G400 16MB, no do niektorych celow (3D i
> czasami gry) to porazka.
> Pozyczylem ostatnio od kolegi karte Diamond Viper V550 na TNT i ok
> powiedzmy - gry moze chodza lepiej ale ostrosc obrazu wyswietlanego na
> monitorze to kaszana.

Raczej zapomnij, ze znajdziesz cos szybszego o takiej jakosci obrazu
za niewielka kwote:(

Troche dziwi mnie calkiem kiepski obraz na Diamondzie.
Bo to byly karty dobrej jakosci. Sam mialem Diamonda na rivie 128 (jeszcze
na pci)
i roznic miedzy nim a Matroxem G450 znacznych nie bylo (1024*768*100Hz,
monitor NEC FE750+).

Sprawdzalem kilka kart z geforce 2 mx 400 i kazda z nich obraz miala fatlany
w porownaniu z Matrox czy chocby stara riva 128 Diamonda.

Moze ATI Radeon wyprodukowane przez Herculesa?
Sam sie nad nim zastanawialem, ale te 50 Hz na monitor gdy podlaczony tv....

Pozdrawiam

Marcin.