Re: Monitor LCD 15' do 1600 zl brutto - RADA

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 11:38:40 MET DST

Użytkownik "Bach" <bach2k_at_nospam.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ale monitory LG-CRT do trwałych nie należą
> ( może z LCD jest lepiej , bo tam się chyba nie ma co psuć)

Witam
Psuć to może nie, ale warto przy wyborze LCD sprawdzić kąty patrzenia, czas
reakcji matrycy-w praktyce(!), i możliwości regulacji jasności i kontrastu.
Wiem co piszę, bo sam jestem na kupnie i przyjrzałem się już kilku LCD.
O w/w LG mogę powiedzieć-dość ładne kolory, kąty patrzenia-nienajgorsze, ale
z regulacją kontrastu i jasności nie jest najlepiej-małe różnice przy
zwiększaniu/zmniejszaniu(subiektywne odczucie w porównaniu do innych modeli
na połce). Poza tym, z serwisem nie ma problemu, ale jak sam
się pofatygujesz do niego(słowa pracowników sklepów komputerowych).

--
Pozdr
ArturN