Płyta MSI 645 Ultra-C i grafa Matrox DH450

Autor: artur(m) (musicm_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 10:43:27 MET DST

Witam
próbowałem zainstalować na tej płycie ww. kartę ale nawet
monitor nie ruszył. Facet od którego mam zamiar ją kupić powiedział,
że "musi ruszyć" (mam możliwość zwrotu). Próbowałem znaleźć coś
w sieci z tego co znalazłem to "na dwoje babka wróżyła" są tacy co mówią,
że nigdy, i tacy co sugerują że powinna, ale nie podają jak to uczynić.
Czy ktoś poda mi sposób jaki jest "prawidłowy" sposób jej podłączenia,
albo jednoznacznie stwierdzi, że się nie da (bardzo bym chciał żeby się
dało)
i oddam ją obecnemu właścicielowi.

W specyfikacji płyty chipset wspiera AGP 4X/2X, nie ma nic o napięciu
(dla PCI 3.3/5V)

I coo wy na to....???

Artur(m)