Re: Windows i BIOS :))

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_zbyszek.net)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 10:10:12 MET DST

> No nie wiem czy sie smiac czy moze jest to prawda (choc jak zyje nie
slyszalem o tym ale moze za krotko zyje)
> A jak wy myslicie....

Jeżeli chodzi o to, czy Windows może sobie poprzestawiać ustawienia BIOSu,
tj. robić to, to użytkownik robi za pomocą programu SETUP, to nie słyszałem,
żeby którykolwiek z systemów to praktykował ;-)
Serwisantowi chodziło pewnie (albo sam coś niedokładnie usłyszał ;-)) o
ESCD - specjalny obszar w pamięci Flash (tej samej, w której rezyduje BIOS),
zawierający dane konfiguracyjne urządzeń Plug&Play. I choć tutaj już nie
jestem taki pewien, to wydaje mi się, że i w tym obszarze system nic nie
zapisuje, a jedynie z nich czyta.