Instalacja TV MAX Zoltrix-a

Autor: adampio_at_ternet.pl
Data: Wed 16 Apr 2003 - 09:57:27 MET DST

Witam,
pytanie z pogranicza sprzetu i systemu ale moze ktos mi poradzi?
Zanabylem na Allegro (a wiec bez dokumentacji) karte TV i probuje ja
zainstalowac pod Win98. Zanistalowalem juz (w "Sound and game
controllers") "Video capture" oraz "crossbar".
Kierowalem sie wskazowkami dostepnymi tutaj:
http://www.strony.wp.pl/wp/jarmal/zoltrix/index.html
i doszedlem do etapu strojenia tunera
http://www.strony.wp.pl/wp/jarmal/zoltrix/images/amcap.gif
Nistety kazda proba zaintalowania tunera (sposrod 3 czy 4 dostepnych na w pliku
*.inf) konczy sie wysypaniem i komunikatem:
=====================
Because the device installation was canceled, Windows did not finish
copying all the files that this hardware needs to work properly.

To finish instalation the drivers for this hardware. Click Driver tab,
and then click Update Driver

Czy ktos z uczonych w temacie moglby mi powiedzic co ja ma dalej robic? A jesli
NTG to ktora?
Przegooglalem prawie cale newsy i spytalem na pl.rec.telewizja ale kiszka :-((

Pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie

Adampio