Re: internet drogą radiową?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 09:23:16 MET DST

HumanTree wrote:
> witam...
> chciałbym pozbierać opinie na temat pewnej oferty internetu drogą
> radiową... nie będę dużo pisał tylko podam namiar na stronkę info
> firmy: http://www.psinternet.net
> czy się opłaca i czy ten sposób łączenia sie jest wydajny???
> - z góry dziękuję za odpowiedzi...

firma w ktorej pracuje ma lacze radiowe 4MB, w domu mam siec osiedlowa i
lacze doprowadzone tez droga radiowa. Jak to dziala zalezy od providera i
firmy ktora siec zakladala i pomocy technicznej w przypadku awarii. U mnie
jest wszystko OK, firma zapewnia szybka reakcje w przypadku awarii, czasem
sie zdarza awaria z powodu providera (PAGI), ale to sporadyczne przypadki.
Wczesniej mialem SDI z TPSA wiec mam do czego porownac ;-) Teraz jest 2 razy
taniej, kilka razy szybciej a naprawa trwa do kilku godzin a nie 3 dni :-)

pzdr.
trzmiel