Re: Modem!pilne!2/2

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 08:42:46 MET DST

Użytkownik "Jurek Gajewski" <jurget_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Devil" <sokolek_at_autograf.pl> napisał w wiadomości
>
> to normalne, podziękuj TPSA.zlodzieje.pl, ich metoda jest prosta, im
dluzej
> siedzisz na internecie (bo pliki wolno sie sciagaja) tym oni maja wiecej
> impulsow...
> Jedyne sensowne rozwiazanie mogace przyspieszyc transfery to uzywanie
> programow typu GetRight, albo LeechGet.

To nie tak do konca. Wiadomo ze lacza w Polsce sa kiepskie. W czasie kiedy
bardzo duzo ludzi kozysta w danej chwili z netu lacza sa przeciazone. Nie ma
sie co dziwic skoro co chfile krazy w sieci jakis spam, lancuszki sczescia i
wiele innych glupot. Wydaje sie ze to tylko pare kb ale jesli pomnozyc to
przez liczbe uzytkownikow sieci to moze urosnac do tb.
A po za tym jesli sciagasz cos z obciazonego servera to nie bedziesz mial
lepszego transferu. Np jesli server stoi na laczu o przepustowosci 256 kb/s
i ciagnie z niego 3 kolesi z SDI i do tego jeszcze sie Ty podlanczasz to tak
bedzie :)

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954