Re: cd i procesor

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 01:37:39 MET DST

> ok, nie pisalem nic o sprzecie, poniewaz mialem wrazenie, ze jest to
> wlasciwosc pc-tow wogole, gdyz widzialem to na roznych kompach, np.
> moj: Athlon XP 1700+, 256MB RAM, DVD LG, plyta ECS (nie wiem niestety
> jaka dokladnie), WinXP

1. Sprawdź czy napęd DVD nie chodzi przypadkiem w trybie PIO. Jeśli tak to
ustaw na DMA (Menedżer urządzeń, Kontrolery IDE ATA/ATAPI, Tryb transferu)

2. NT nie ma tej "przypadłości" 9x gdzie kopiowanie/formatowanie z/na
dyskietkę(i) kończyło się "zamrożeniem" systemu na czas całej operacji.
Jeżeli coś takiego maz to być może w tle chodzi jakiś program antywirusowy.
Ubij stosowny proces antywira jeśli takowy występuje i sprawdź ponownie.

________
Pszczelarz