Re: S/PDIF co to jest?

Autor: Karol Kozimor (sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 23:40:41 MET DST

Thus wrote eXEnsior in <Xns935CA10ED5480FearFactory_at_213.180.128.20>,
on 13 Apr 2003 13:49:16 GMT:
> Szczerze nie robi mi to roznicy wydaje mi sie ze powinnismy niektóre rzeczy, slowa unifikowac
> dlatego uzywam slownictwa najczesciej uzywanego i czy jest to forma ang., pl., czy nawet
> japonska ;]

Statystycznie rzecz biorąc najczęściej używana byłaby zapewne forma
chińska, a jakoś nie widzę, żebyś był chętny do jej używania? Jesteśmy w
Polsce, na polskiej grupie, więc starajmy się mówić po polsku.
Pozdrawiam,

--
Karol 'sziwan' Kozimor
sziwan_at_true.host.is.hell.org.pl.invalid