Re: LiteOn vs LG

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 22:58:07 MET DST

> Qrde, mam juz kociol w glowie... wszedzie slysze: LG dobre, LG
najlepsze...
> No a jak patrze na testy... porownojac korekcje bledow (sprawa dla mnie
dosc

a ja w przeciwienstwie do reszty ;) mam LG i tez sobie chwale, rowniez
niczego mi nie zepsula, swietnie chodzi i cichutko (mam kompa wyciszonego,
wiec prawie jej nie slychac, bo za dzwiczkami sie ukrywa)

mialem x48x16x48, potem x48x24x48, a teraz dwie x52x24x52 i ta ostatnia jest
o 3 dlugosci myszy do przodu przed pozostalymi, odczyt plyt zabezpieczanych
"na oko" robi conajmniej raz tak szybko, przy kopiowaniu w locie z jednej na
druga przy x48 (nie mam plytek x52, a roznica juz niewielka w predkosci)
idzie nonstop full bufor, wiec czyta ladnie (nawet jesli to jest cdaudio)

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/