Podłączenie 2xHDD, DVD,CDR

Autor: MR (555_at_impreza.neostrada.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 21:39:45 MET DST

Witam
Jak optymalnie podłączyć hdd Maxtora uata133,
hdd uata 66, dvd ata66, nagrywarkę asusa do
płyty Gigabyte Ga7VAXP ?
Chyba dyski twarde odpowiednio do IDE1 i IDE2 a
dvd i nagrywarkę do kontrolera Raid IDE3 i IDE4, ale nie
jestem powien bo w instrukcji do płyty przy IDE3 i IDE4 piszą
Ultra ATA 133/100 podczas gdy przy IDE1 i IDE2
33/66/100/133.
Chyba nie oznacza to, że do RAID'a nie mogę podłączyć wolniejszych urządzeń
?

--
Moja praca jest tak tajna, że sam nie wiem, co robię.